سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس آغاز به کار کرد

سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس آغاز به کار کرد

سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس در راستای تقویت تعاملات دو سویه و ارايه هر چه بهتر و سریعتر خدمات بر روی شماره تماس 41565000 آغاز به کار کرد.


به گزارش بورس نیوز، شرکت کارگزاری دلیران پارس، واحد ارتباط با مشتریان (CRM) در راستای یکپارچه‌سازی کانال‌های ارتباط با مشتریان و همچنین به عنوان مرکز و نقطه دسترسی مشتریان به انواع خدمات سهامداری و بورس‌ها راه اندازی شده است.

این واحد با بهره‌گیری از انواع فنآوری‌های روز رایانه‌ای، تلفن و نمابر در خدمت مشتریان است و مراجعان می‌توانند در اسرع وقت پاسخ به پرسش‌های خود را در زمینه خدمات مختلف بورسی و سهامداری دریافت کنند.

ارتقای سطح خدمت‌رسانی متناسب با نیاز مشتریان، پشتیبانی از خدمات ارايه شده در راستای رفع ابهامات و مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرایند‌های اطلاع‌رسانی به مشتریان، سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی، ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع و ارايه مشاوره‌های مورد نیاز از جمله اهداف راه‌اندازی واحد ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس است.

کارگزاری دلیران پارس همچنین بر روی سامانه ارتباط با مشتریان خود خدماتی، چون اطلاعات شعب کارگزاری در سراسر کشور، وضعیت برگزاری دوره‌های آموزشی، خدمات مربوط به کد سهامداری و ... را ارايه می‌کند.

همچنین سامانه نوین این امکان را در اختیار کارگزاری قرار داده که از نگاه و تجربه مشتریان خود در روند خدمات رسانی بهره‌مند شده و فرآیند‌های موثرتری را در برنامه ریزی‌های آتی به کار گیرد.

مشتریان کارگزاری دلیران پارس می‌توانند با شماره گیری 41565000 از خدمات مورد نیاز بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد