افزایش سرمایه چند نماد به تایید اولیه رسید / تصمیم‌گیری برای افزایش سرمایه بانک دی

افزایش سرمایه چند نماد به تایید اولیه رسید / تصمیم‌گیری برای افزایش سرمایه بانک دی

آگهی تایید اولیه افزایش سرمایه نمادهای وتعاون، ونوین و تیپیکو به تایید حسابرس رسید. بانک دی به مجمع عمومی برای افزایش سرمایه دعوت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، افزایش سرمایه شرکت بیمه تعاون، بانک اقتصاد نوین و سرمایه گذاری دارویی تامین به تایید حسابرس رسید و به تایید نهایی سازمان بورس و اوراق بهادار برای انجام افزایش سرمایه نیاز دارد. همچنین بانک دی به مجمع عمومی دعوت شد تا در خصوص افزایش سرمایه تصمیم‌گیری کنند.

از نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت بیمه تعاون ازمبلغ 150 میلیارد به 500 میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران به منظور تامین مالی بلامانع است.

افزایش سرمایه نماد ونوین از مبلغ سه هزار میلیارد به شش هزار و 100 میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران به منظور بهبود میزان سودآوری سهامداران و همچنین حفظ و توسعه سهم بانک از بازار به تایید حسابرس رسید.

حسابرس افزایش سرمایه سرمایه گذاری دارویی تامین از مبلغ 435 میلیارد به مبلغ یک هزار و صد میلیارد تومانی را از محل سایر اندوخته ها و آورده نقدی تایید کرد.

لازم به ذکر است انجام افزایش سرمایه نمادهای ذکر شده، به تایید نهایی و موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده بستگی دارد.

همچنین بانک دی برای تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمع عمومی دعوت شد.

متن آگهی دعوت به مجمع عمومی:

«از کلیه سهامداران، وکیل یا قايم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت برای تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه، در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 27 اسفند 99 در استان تهران، شهر تهران به آدرس ساختمان مرکزی بیمه دی واقع در تهران، خیابان میرداماد، بین خیابان نفت و بزرگراه مدرس، پلاک 239 برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.»

مطالعه بیشتر: آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت بانک دی

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد