ارزش پالایشی یکم در 6 بهمن 99

ارزش پالایشی یکم در 6 بهمن 99

امروز 6 بهمن 99 پالایشی یکم به مانند روز‌های گذشته کار خود را در منطقه سبز آغاز کرد و در نهایت به صف خرید نشست. روند صعودی ارزش پالایشی یکم همچنان ادامه دارد.

به گزارش نبض بورس، امروز 6 بهمن 99 نماد‌های پالایشی شپنا، شتران، شبریز و شبندر عملکرد بسیار خوبی را داشتند.

شپنا و شبندر در بین 7 نماد با بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص کل قرار داشتند. همچنین نام شپنا، شبریز، شبندر و شتران در بین 7 نماد با بیشترین تقاضا دیده می‌شد. (در همین رابطه بیشتر بخوانید: گزارش بورس امروز 6 بهمن 99)

ارزش پالایشی یکم 6 بهمن ماه 99

امروز دوشنبه 6 بهمن 99 پالایش یک روز سبز دیگر را نیز پشت سر گذاشت و نام پالایش به عنوان دومین نماد با بیشترین تقاضا در بازار امروز ثبت شد. به همین دلیل قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد 7.41 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 7 هزار و 987 تومان معامله شد تا ارزش 500 واحد از دومین ETF دولتی به 3 میلیون و 999 هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش 9.99 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 8 هزار و 179 تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت 10 هزار تومان و در مجموع 500 واحد از آن به قیمت 5 میلیون تومان فروخته شده بود.

 
ارزش پالایشی یکم در یک ماه گذشته
 
 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد