اقدام وزیر اقتصاد درباره تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن

اقدام وزیر اقتصاد درباره تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن

وزیر امور اقتصـادی و دارایـی در نخستین نشست خود با مدیـران عامـل بانک‌های دولتی و خصوصی، بر تسریـع در اعطـای تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن به افراد متقاضی تاکید کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، احسان خاندوزی، در نخستین نشست با مدیـران عامـل بانک‌های دولتی و خصوصی کشور، بر تسریـع در اعطـای تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن به متقاضیان تاکید کرد و از آنها خواست، در حداقل زمان ممکن در خواست‌های متقاضیان را بررسی کنند و پرداخت تسهیلات را در اولویت قرار دهند.

بانک‌ها تاکنون چقدر وام ودیعه مسکن داده‌اند؟

وزارت امور و اقتصادی روز گذشته آمار وام ودیعه مسکن اعلام کرده است. بر اساس این آمار، تا نیمه اول مهر سال جاری بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی حدود شش هزار و 400 میلیارد تومان تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن را به 267 هزار و 167 نفر از متقاضیان پرداخت کرده‌اند.

علاوه براین، بر اساس آمار وام تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن، 47 هزار و 123 پرونده به مبلغ نزدیک به هزار و 800 میلیارد تومان نیز تشکیل شده است و به زودی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

بدین ترتیب تعداد پرونده‌های تشکیل و پرداخت شده تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن، جمعا 314 هزار و 290 پرونده با مبلغ تقریبی هشت هزار و 100 میلیارد تومان است.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)

آخرین اخبار حوزه بانک را در صفحه بانک و بیمه تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد