مشخصات رانا پلاس 6 اعلام شد

مشخصات رانا پلاس 6 اعلام شد

نسخه جدید رانا به پیشرانه TU5 پلاس مجهز است که به گفته ایران خودرو 113 اسب بخار را با گشتاور 144 نیوتن متر برای رانا پلاس پانوراما 6 دنده تولید می‌کند.
به گزارش تجارت‌نیوز، نسخه جدید این خودرو به پیشرانه TU5 پلاس مجهز است که به گفته ایران خودرو 113 اسب بخار را با گشتاور 144 نیوتن متر برای رانا پلاس پانوراما 6 دنده تولید می‌کند.
گروه صنعتی ایران خودرو مشخصات رسمی رانا پلاس پانوراما (سقف شیشه‌ای) را با جعبه دنده 6 سرعته دستی بر روی وبسایت خود بارگذاری کرد. گفته می‌شود که در هفته‌های آتی، نسخه جدید این سدان کلاس B به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.
رانا پلاس پانوراما 6 دنده در بحث قوای محرکه تفاوت‌هایی با رانا پلاس معمولی دارد. نسخه جدید این خودرو به پیشرانه TU5 پلاس مجهز است که به گفته ایران خودرو 113 اسب بخار را با گشتاور 144 نیوتن متر برای رانا پلاس پانوراما 6 دنده تولید می‌کند.
در مشخصات رسمی رانا پلاس پانوراما 6 دنده اعلام شده است که این خودرو به دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، فرمان کمکی برقی، سقف شیشه‌ای ثابت با سایه‌بان دستی (مشابه به پژو 207i و پژو 207i صندوق دار)، تهویه دستی، کروز کنترل، سنسور پارک عقب، ترمز دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان مجهز است.
فعلا تولید اولیه رانا پلاس با ویژگی‌های جدید در کارخانه ایران خودرو آغاز شده است و احتمالا این خودروساز در تابستان 1400 عرضه رانا پلاس پانوراما 6 دنده دستی را به صورت رسمی آغاز می‌کند.
منبع: عصر ایران
آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد