خروج 35میلیارد تومانی حقیقی ها از شستا

خروج 35میلیارد تومانی حقیقی ها از شستا

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت بیش از چهار درصدی قیمت 13,020ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم 175میلیارد...

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت بیش از چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 12,990ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 134میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,020ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقیقی‌ها 35میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از هفت هزار واحد و حقوقی‌ها به یک میلیون و 520هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 17هزار واحد و حقوقی‌ها 427هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم 135میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 77درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 23درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 131میلیون برگه سهم (98درصد) را اشخاص حقیقی و سه میلیون برگه سهم (دو درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت افت بیش از چهار درصدی، به مدار نزولی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد