رشد ارزش سهام عدالت در غیاب غول‌های بورسی

رشد ارزش سهام عدالت در غیاب غول‌های بورسی

امروز تعداد زیادی از نماد‌های بورسی شاخص‌ساز از جمله نماد‌های پالایشگاهی، لیدر‌های بانکی و خودرو به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند، اما باز هم شاخص کل افزایش داشت و سهام عدالت نیز با رشد 0.6 درصدی همراه بود

به گزارش نبض بورس، شاخص بورس امروز کار خود را در مسیر صعودی آغاز کرد. تعداد زیادی از نماد‌های شاخص‌ساز از جمله نماد‌های پالایشگاهی، لیدر‌های بانکی و خودرو به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند و عملا بورس با دو سوم توان در حال فعالیت بود، اما به این وجود شاخص بورس تا پایان معاملات روند رو به رشد خود را حفظ کرد و با رشد 8420 واحد، رقم یک میلیون و 311 هزار واحد را ثبت کرد.
«تاپیکو»، «رمپنا» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر مثبت رابر شاخص بورس داشتند. «ولکار»، «شستا»، و «ومدیر» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به 8 میلیون و 149 هزار و 53 تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته 0.6 درصد معادل 53 هزار و 512 تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 4 میلیون و 889 هزار و 431 تومان رسیده است.

 
 ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:
 
 
ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش 0.23 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 12 هزار و 131 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد از اولین ETF دولتی به 2 میلیون و 426 هزار و 200 تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش 0.35 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل 12 هزار و 98 تومان معامله شد.

 
 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد