سهامداران بانک ملت بخوانند(18خرداد) / روز خوش وبملت

سهامداران بانک ملت بخوانند(18خرداد) / روز خوش وبملت

در پایان معاملات بورس امروز، نماد وبملت رشد کرد و با اقبال قابل توجهی از سمت حقیقی‌ها مواجه شد. همچنین بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس از آن این نماد شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت، مانند روز گذشته سبزپوش و با رشد 4.5درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. همچنین «وبملت» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشت(877واحد).

«وبملت» معاملات خود را متعادل و در محدوده 380تومان آغاز کرد. خرید و فروش سهام بانک ملت در همان دقایق ابتدایی با روندی صعودی مواجه شد و به صف خرید رفت. این صف رفته رفته سنگین‌تر شد و حجم آن از 160میلیون نیز عبور کرد. در نهایت در نیمه دوم بازار صف خرید «وبملت» عرضه شد و معاملات به صورت متعادل ادامه پیدا کرد. این نماد در نهایت بازار را در محدوده 385تومان ترک کرد. گفتنی است بانکی‌ها در بازار امروز با بیشترین ورود پول از طرف افراد حقیقی مواجه شدند. این نماد هم با تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی به مقدار 64میلیارد تومان صدرنشین ورود پول شد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد 3,884ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی 464میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 3,904ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود 181میلیارد تومان رسید. همچنین 95درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 274میلیون برگه سهم (59درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از 189میلیون سهم (41درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد