خیال راحت سهامداران "فلوله"/ خبری از سودآوری نیست اما تعدیل چرا!

خیال راحت سهامداران "فلوله"/ خبری از سودآوری نیست اما تعدیل چرا!

شرکت لوله و ماشین سازی ایران در سال مالی 1399 موفق به ثبت فروش 3.236 میلیارد ریالی و 18.677 تنی لوله‌های نشکن گردیده است.

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که دو روز از جمع شدن صف فروش سنگین در سهام شرکت لوله و ماشین سازی ایران می‌گذرد، روز گذشته شاهد انتشار آخرین گزارش ماهانه این شرکت در سال مالی 1399 بودیم. اعلام سود خالص 7 ریالی و تعدیل منفی 42 درصدی در 9 ماهه نخست سال تا حدود زیادی خیال سهامداران این شرکت را از لحاظ عدم سودآوی راحت کردند.

شرکت لوله و ماشین سازی ایران که در 11 ماه ابتدایی سال مالی 1399 موفق به ثبت فروشی 2.974 میلیارد ریالی گردیده بود در اسفند ماه، با فروش 261 میلیارد ریالی محصولات خود، عملکرد متوسطی را به ثبت رساند که در مقایسه با دو ماه گذشته عملکردی بسیار ضعیف را به ثبت رساند.

همانگونه که در جدول فوق نیز ملاحظه می‌گردد افزایش نرخ‌های فروش لوله‌های نشکن در اسفند ماه در مقایسه با بهمن ماه از اصلی‌ترین نکات گزارش عملکرد این شرکت بود که با این حال نمی‌توان از کاهش چشمگیر مقادیر فروش محصولات داخلی و همچنین عدم تغییر جدی در نرخ محصولات صادراتی به راحتی گذشت.

لازم به ذکر است شرکت لوله و ماشین سازی ایران در سال مالی 1399 موفق به ثبت فروش 3.236 میلیارد ریالی و 18.677 تنی لوله‌های نشکن گردیده است.


بیشتر بخوانید:

"فلوله" 17 درصد سهام یک شرکت را می‌فروشد

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد