بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ خروج 445میلیاردی حقیقی در سبزپوشی بورس امروز

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ خروج 445میلیاردی حقیقی در سبزپوشی بورس امروز

افراد حقیقی در بورس امروز 450میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 450میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهر هزار و 510میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 26درصد یعنی هزار و 150میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 10درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فلزات اساسی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «استخراج کانه‌های فلزی» و «استخراج زغال سنگ» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وتجارت»، «فملی» و «خساپا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «اپال»، «کپشیر» و «کزغال» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک تجارت حدود 90میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی فولاد کاوه جنوب کیش با برتری حدود 45میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 36نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 105نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 130میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 540میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد