فولاد با سبزپوشی به استقبال هفته آینده رفت

فولاد با سبزپوشی به استقبال هفته آینده رفت

فولاد امروز در معاملات پایانی خود، با رشد دو و نیم درصدی قیمت 10,560ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم، از تعداد 60میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از  اینجا  دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با رشد دو و نیم درصدی قیمت 10,560ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در آخرین معاملات خود، عدد 10,480ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 60میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 10,560ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد، حقیقی‌ها بیش از دو میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها، به بیش از 12هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از 922هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از 13هزار واحد و حقوقی‌ها 792هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز فولاد، به رقم 65میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 65درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و 35درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 42میلیون برگه سهم (69درصد) را اشخاص حقیقی و 19میلیون برگه سهم (31درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد، با ثبت رشد یک و نیم درصدی به مدار صعودی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد