اثر مذاکرات وین به بازار موبایل / قیمت گوشی موبایل امروز 3 بهمن

اثر مذاکرات وین به بازار موبایل / قیمت گوشی موبایل امروز 3 بهمن

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیايومی در بازار امروز یکشنبه سوم بهمن 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، برخی از فعالان بازار معتقدند در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات وین، احتمال کاهش قیمت دلار وجود دارد و همین موضوع، قیمت‌ها در بازار موبایل را کاهش خواهد کرد.

به نقل از خبرآنلاین، پیش‌بینی‌ها از قیمت دلار این‌گونه است که فعالان بازار ارز به دلیل شایعه‌های مختلف از فعالیت در بازار دست نگه داشته‌اند و منتظر مشخص شدن نتیجه نهایی مذاکرات هستند.

در حالی در میان گوشی‌های تلفن‌همراه در بازار همچنان گوشی‌های گران تقاضا دارد، اما به باور رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری، تلفن همراه، افزایش قیمت گوشی موجب رشد تقاضا برای محصولات رده قیمتی پایین و متوسط و حتی گوشی‌های دست دوم در بازار شده است.

ابراهین درستی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال افزایش قیمت چندانی را در گوشی و تبلت نداشته‌ایم، افزود: قیمت موبایل در بازار کنونی تثبیت شده است و در بازار رکود وجود دارد.

پیش‌بینی‌ها از قیمت دلار این‌گونه است که فعالان بازار ارز به دلیل شایعه‌های مختلف از فعالیت در بازار دست نگه داشته‌اند و منتظر مشخص شدن نتیجه نهایی مذاکرات هستند.

برخی از فعالان بازار معتقدند در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات وین، احتمال کاهش قیمت دلار وجود دارد و همین موضوع، قیمت‌ها در بازاز موبایل را کاهش خواهد کرد.

قیمت موبایل امروز

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

آخرین اخبار بازارهای مختلف را در صفحه بازار تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد