نگاه به بازار سهام کارشناسی شود | هیچ چیز مانع رشد بازار نمی‌شود

نگاه به بازار سهام کارشناسی شود | هیچ چیز مانع رشد بازار نمی‌شود

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: هرچقدر نگاه وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم به بازار علمی‌تر و کارشناسی‌تر باشد، می‌تواند سرعت توسعه بازار را دو چندان کند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدای بورس، ولید هلالات افزود: کلیات مسايل عنوان شده در برنامه وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم نیازمندبررسی جزیی‌تر است.

وی در خصوص آخرین وضعیت بازار سهام، عوامل تاثیرگذار برآن و برنامه‌های منتشر شده برای بهبود بازارسرمایه توسط وزیر پیشنهادی اقتصاد اظهارکرد: تاکنون تمام برنامه‌های ارايه شده از سوی مسيولان خوب بوده است، اما باید منتظر باشیم و ببینیم در روزهای آتی در عمل چه برنامه‌هایی برای بازار سهام در نظر گرفته خواهد شد.

هلالات درباره برنامه‌های منتشر شده از سوی خاندوزی، وزیر پیشنهادی اقتصاد، همچون تسهیل ورود شرکت‌ها و لغو برخی محدودیت‌های اقتصادی اضافه کرد: به هر حال اگر نکات گفته شده اجرا شود و برنامه‌ها روی اصول جلو رود می‌تواند مثبت باشد. این مسايل اکنون کلیات و نیازمند آن است که در میدان جزییات هم بررسی شود.

وی ادامه داد: توسعه بازار امری ناگزیر است، هر دولت یا وزیری که سر کار بوده بازار روند خود را گرچه با افت و خیز ادامه داده است به عبارت دقیق‌تر کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

هلالات در خصوص پیش‌بینی روند بازار نیز تصریح کرد: نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی داشت، چراکه بازارسهام شرایط اقتصادی و سیاسی ما را نشان می‌دهد.

 کارشناسان معتقدند روند بازار سرمایه در نهایت صعودی خواهد بود البته باید نگاه و برنامه‌های کارشناسی و دقیق‌تری برای بهبود روند بازار پی گرفته شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد