نماد غنوش در روزهای آینده بورس چه روندی را طی خواهد کرد؟

نماد غنوش در روزهای آینده بورس چه روندی را طی خواهد کرد؟

قیمت سهم غنوش از اوج خود در تابستان به میزان 52 درصد اصلاح کرده است و اکنون بسیار نزدیک به فیبوی 0.61 اصلاح در 5500 تومان قرار دارد. روند قیمتی غنوش در روز‌های آینده بورس چگونه خواهد بود؟

 به گزارش نبض بورس، غنوش در ادامه روند نزولی روز‌های قبل، امروز 4 بهمن ماه 97 کار خود را با صف فروش آغاز کرد، اما خیلی زود با جمع آوری صف فروش قیمت بالاتر آمد، اما نتوانست روند مثبت به خود بگیرد بطوری که در پایان بازار 18.6 میلیون برگه سهم معامله شد و پایانی سهم 2.7 درصد منفی بسته شد.

پیش بینی روند غنوش در روز‌های آینده بورس
 

قیمت سهم غنوش از اوج خود در تابستان به میزان 52 درصد اصلاح کرده است و اکنون بسیار نزدیک به فیبوی 0.61 اصلاح در 5500 تومان قرار دارد و اگر قیمت به این محدوده نزدیک شود و در عین حال RSI نیز از کف قبلی خود پایین‌تر نرود، ما شاهد یک واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI خواهیم بود که می‌تواند محرکی برای تقویت طرف تقاضا شود و قیمت در گام اول تا محدوده 8500 تومان رشد کند. اما در صورتی که قیمت محدوده فیبوی 0.61 اصلاح را از دست دهد قیمت تا فیبوی 0.78 اصلاح در 3300 تومان که همزمان می‌تواند یک حمایت هندسی هم باشد اصلاح خواهد کرد.

با توجه به توضیحات راجع به اهداف قیمتی سهم به نظر می‌رسد خرید پله‌ای نزدیک به 5500 تومان و با رعایت حد ضرر 5500 تومان مناسب باشد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد