ادامه حرکت بورس بر مدار نوسان

ادامه حرکت بورس بر مدار نوسان

شاخص کل بورش امروز هم مانند گذشته روندی پرنوسان داشت و در حالی که در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و 311 هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات میانی تا یک میلیون و 304 هزار واحد کاهش یافت و درنهایت در رقم یک میلیون و 306 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری ایسنا: شاخص کل بورس امروز با 2702 واحد کاهش رقم یک میلیون و 306 هزار واحد را ثبت کرد این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن 710 واحد افزایش یافت و به رقم 442 هزار و 545 واحد رسید. در این بازار 545 هزار معامله به ارزش 39 هزار 90 میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی و گروه مپنا نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیح فارس، پالایش نفت اصفهان و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با 7 واحد افزایش رقم 18 هزار 47 واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار 258 هزار معامله به ارزش 430 هزار و 142 میلیارد ریال انجام دادند.

بیمه پاسارگاد، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان و پلیمر اریاساسکل نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر متفی را روی فرابورس گذاشتند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد