بورس امروز 26 خرداد با چه خبرهایی شروع به کار می‌کند؟

بورس امروز 26 خرداد با چه خبرهایی شروع به کار می‌کند؟

در جریان معاملات روز گذشته بازار سهام شاخص کل بورس با افت ناچیزی که داشت در محدوده یک میلیون و 150 هزار واحد قرار گرفت و ارزش معاملات هم نسبت به روزهای گذشته روند افزایشی و متعادل‌تری را داشت. امروز بازار سرمایه با چه روندی آغاز به کار می‌کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات روز گذشته بازار سهام شاخص کل بورس با افت ناچیزی که داشت در محدوده یک میلیون و 150 هزار واحد قرار گرفت و ارزش معاملات هم نسبت به روزهای گذشته روند افزایشی و متعادل‌تری را داشت.
_ ريیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برای بلندمدت تصمیم داریم که مکانیزم دامنه نوسان به شکلی تعریف شود که عامل ایجاد صف نشود، دامنه نوسان نباید کامل برداشته شود، بعد از تکمیل مطالعات یک طرح اساسی برای دامنه نوسان پیدا خواهیم کرد.

_ شارل میشل ريیس شورای اروپا در پایان نشست مشترک سران اتحادیه با ريیس جمهوری آمریکا در بروکسل گفت که دو طرف پیرامون توافق هسته‌ای ایران که دیپلمات‌ها در وین سرگرم احیای آن هستند، رایزنی کردند.

_ قیمت طلا روز گذشته (25 خرداد) تحت تاثیر افزایش ارزش دلار به رقم 1859 دلار در هر اونس رسید و برای سومین روز متوالی کاهش پیدا کرد.

_صرافی‌های بانک‌ها دیروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش 23 هزار و 578 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 23 هزار و 111 تومان خریداری می‌کنند.

_ انس جهانی طلا در بازار دیروز در کم‌ترین قیمت به 1859 دلار و در بالاترین نرخ به 1868 دلار رسید. قیمت طلا 18 عیار به یک میلیون و 72 هزار تومان رسید.

_ سرانجام بیت‌کوین به مقاومت حیاتی خود در سطح 40 هزار دلار رسید. ارزش بازار این ارز حدود 750 میلیارد دلار است و قیمت بیت‌کوین در بالاترین سطح خود در سه هفته اخیر قرار دارد.

_ پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان از برنامه افزایش سرمایه 360 درصدی از محل سایر اندوخته ها خبر داد.

_ وزیر خارجه سويیس گفت: آمریکا آماده حمایت از کانال کمک های بشردوستانه به ایران است.

_ «ومدیر» فردا در بورس و اوراق بهادار عرضه می‌شود.

_ مجوز مصرف واکسن ایرانی کرونا (کوچ ایران برکت) صادر شد.

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد