هدف گذاری 400 هزار میلیارد تومانی شستا در توسعه سرمایه گذاری

هدف گذاری 400 هزار میلیارد تومانی شستا در توسعه سرمایه گذاری

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از برنامه ریزی 400 هزار میلیارد تومانی برای توسعه سرمایه گذاری شستا در سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، سید هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز ( چهارشنبه 22 تیر) در همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا) اظهار داشت: ما 140 هزار پرسنل در حوزه درمان و 45 بیمه شده مستقیم در تامین اجتماعی داریم.

وی افزود: 53 درصد جامعه تحت پوشش از 70 درصد تحت پوشش در اختیار تامین اجتماعی است.

مدیرعامل تامین اجتماعی تصریح کرد: اموال تامین اجتماعی برای مولدینی است که سالها حق بیمه پرداخت کردند و وظیفه ما خدمت رسانی به این قشر از جامعه است.

موسوی گفت: وضعیت قابل قبولی در سرمایه گذاری ها نداریم و باید سهم منابع خود را احیا کنیم که هم اکنون 6 درصد است که باید به 18 درصد برسد تا روند سرمایه گذاری را ارتقا دهیم.

وی افزود: یکی از راهبردهای ما افزایش نرخ بهره ری افتصادی در شستا است که باید به سمت افزایش تولید و افزایش سود برویم.

موسوی گفت: در فروش تجمیعی 72 درصد رشد داشتیم و از 93 همت به 162 همت رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های شستا تا زمانی که از تله تولید و درآمد متوسط خارج نشوند و اراده جدی برای تغییر نداشته باشند به ارتقا بهره وری نمی رسیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: توجه ویژه به توانمندی نوآورانه در عرصه تولید، فروش و عرضه و صیانت از اموال و امانت داری و ایجاد شفافیت و استفاده عمومی از اموال عمومی و استفاده از ظرفیت دستگاه های نظارتی بسیار مهم است.

وی افزود: شستا باید نماد و تصویر طهارت اقتصادی و منطق علمی و تخصصی و انقلابی گری و عدالت محوری و سالم سازی را نشان دهد.

موسوی تصریح کرد: 400 همت هدف گذاری سرمایه گذاری برای خود در شستا ترسیم کرده و برای این مهم برنامه عملیاتی در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد