تنظیم بازار تا پایان سال باشد

تنظیم بازار تا پایان سال باشد

ريیس جمهور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای مدیریت و کنترل زنجیره تولید، تامین و توزیع کالاهای ضروری مردم گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای مدیریت بازار نباید مقطعی و کوتاه مدت باشد بلکه باید تنظیم بازار تا پایان سال را در نظر داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حسن روحانی، ريیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت: شعار سال 1400 با تقویت آموزش و پژوهش در واحدهای صنعتی و تولیدی، مراکز تحقیق و توسعه و پشتیبانی هر چه بیشتر از شرکت‏های دانش بنیان محقق خواهد ش و در سال 1400 باید موانع زیرساختی تولید در کشور حل شود و واحدهای صنعتی به سمت استفاده بیش از پیش از دانش و فناوری‏ های نوین، حرکت کنند.

در این جلسه همچنین گزارش دستگاه های مرتبط درخصوص برنامه ریزی و اقدامات انجام گرفته برای ساماندهی و ثبات بازار کالاهای ضروری و اقلام خوراکی و توزیع و تثبیت قیمت آن ارايه شد.

ريیس جمهور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای مدیریت و کنترل زنجیره تولید، تامین و توزیع کالاهای ضروری مردم با همکاری اصناف، تولیدکنندگان و بازرگانان گفت: برنامه ریزی ها برای مدیریت بازار نباید مقطعی و کوتاه مدت باشد بلکه باید تنظیم بازار تا پایان سال را در نظر داشته باشد.

روحانی با اشاره به برخی انتظارات کاذب و التهابات ساختگی در بازار عرضه کالا از دستگاه های تبلیغاتی کشور خواست برای مقابله با این پدیده با جدیت و حساسیت در اطلاع رسانی دقیق و به موقع عمل کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند گزارش شرایط کالاهای اساسی در گمرکات را نیز مطالعه کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد