پروانه استاندارد گازهای بدون ترموکوپل در تهران باطل شد

پروانه استاندارد گازهای بدون ترموکوپل در تهران باطل شد

کارشناسان استاندارد پروانه استاندارد چهار برند اجاق گاز را بدلیل رعایت نکردن الزامات استاندارد باطل کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، در جلسات کمیته علایم این اداره‌کل در ماه گذشته، پروانه استاندارد تولیدات غیراستاندارد چهار واحد تولیدی، ابطال شد.

این چهار برند شامل اجاق گاز فردار با رتبه انرژیB ، اجاق گاز رومیزی توکار با رتبه انرژی A  و اجاق گاز ساده با رتبه انرژی A با نام تجاری آتشگر، اجاق گاز ساده با رتبه انرژی B با نام تجاری MURANO، اجاق گاز ساده با رتبه انرژی A  با نام تجاری آلتون (ALTON)، اجاق گاز ساده با رتبه انرژی B با نام تجاری لمبستر است.

بر اساس این گزارش همچنین، در جریان بازرسی بازرسان استاندارد از واحدهای تولیدی، تعداد زیادی فرآورده‌های هود اجاق خوراک پزی، فر برقی با نام تجاری Fidar در شهرستان باغستان، اجاق گاز ساده با نام تجاری  VOLGA( ولگا) در شهرستان دماوند، فر توکار برقی با نام تجاری marvel در منطقه کهریزک و آون توستر با نام تجارتی Betis  در منطقه شهریار، شناسایی و به‌دلیل نداشتن پروانه استاندارد توقیف و پرونده واحدهای متخلف برای رسیدگی قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

گفتنی است در استان تهران تاکنون 59 واحد تولیدی هود اجاق خوراک‌پزی، 29 واحد تولیدی فربرقی و 89 واحد اجاق گاز از این اداره‌کل، پروانه کاربرد علامت استاندارد دریافت کرده‌اند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد