بیشترین ارزش معاملات سهام (4خرداد) / بانکی ها 20درصد از ارزش معاملات را تصاحب کردند

بیشترین ارزش معاملات سهام (4خرداد) / بانکی ها 20درصد از ارزش معاملات را تصاحب کردند

امروز معامله‌گرها 200میلیارد تومان سهام بانک پاسارگاد خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری تعلق داشت و 6درصد از کل...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و 560میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وپاسار»، «وبملت»، «شپنا»، «برکت» و «شتران» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل 200میلیارد تومان سهام بانک پاسارگاد دست به دست شد، بانک ملت پس از معاملاتی به ارزش 190میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سیمان‌ دورود (سدور) با افت 30درصدی و سهام سایپا آذین (خاذین) با افت 29درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که 550میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات 300میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 6درصد از کل سهام سیمان‌ دورود (سدور) معامله شد، 10نماد برتر سهم 40.8درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 18نماد نخست اختصاص داشت

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد