سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز/ سرخپوشی خودرویی‌ها خساپا را در صدر فروش قرار داد

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز/ سرخپوشی خودرویی‌ها خساپا را در صدر فروش قرار داد

خالص سفارشات فروش سهام از رقم پنج هزار و 330میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف رایان هم افزا (رافزا) به...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 30دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 825میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 6هزار و 155میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و 330میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «شستا» و «خساپا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از 340میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «رافزا» و «جوین» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 700میلیارد تومان (85درصد کل) و 10 صف فروش برتر هزار و 450میلیارد تومان (24درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 15نماد و حجم صف‌های فروش در 151نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف رایان هم افزا (رافزا) به 12.7درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از 670میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 425میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید 80میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 24درصد از 6هزار و 980میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و 150میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 607درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و 130میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد