کدال ‌نگر 18خرداد1400 / آتش سوزی در شرکت بهنوش ایران و سیمان هگمتان

کدال ‌نگر 18خرداد1400 / آتش سوزی در شرکت بهنوش ایران و سیمان هگمتان

افزایش سرمایه نمادهای شپارس و چدن ثبت شد. افق صورت‌های مالی یک‌ساله خود را منتشر کرد و شخارک از شروع مجدد فعالیت خط تولید متانول خود خبر داد.
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاینسهیل بانی؛ کدال‌نگر 18خرداد 1400 به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«فلوله»: هیات مدیره شرکت لوله و ماشین سازی ایران پیشنهادی مبنی بر افزایش سرمایه این شرکت به میزان 1,280درصد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ارايه کرد.

«شپارس»: افزایش سرمایه 50درصدی شرکت بین‌المللی محصولات پارس از محل مطالبات و آورده نقدی ثبت شد. 

«شزنگ»: هیات مدیره شرکت تجهیز نیروی زنگان پیشنهادی مبنی بر افزایش سرمایه 6,082درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ارايه داد.

«چدن»: شرکت تولیدی چدن سازان پارس از ثبت افزایش سرمایه‌ای 407رصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد.

اطلاعیه‌ها

«سهگمت»: شرکت سیمان هگمتان اعلام کرد که قسمتی از خط تولید شماره یک شرکت دچار حریق شده بود اما خوشبختانه کنترل شد. برآوردهای اولیه حاکی از توقف تولید خط یک در حدود یک ماه است.

«شخارک»: شرکت پتروشیمی خارک از شروع مجدد فعالیت خط تولید متانول خبر داد.

«ولبهمن»: شرکت بهمن لیزینگ تامین نقدینگی بابت خرید بیشتر از خودرو سازان و تامین خودرو، اوراق بدهی منتشر می‌کند.

« فسرب»: شرکت ملی سرب و روی ایران اعلام کرد علت تاخیر در تایید گزارش توجیهی افزایش سرمایه توسط حسابرس، مربوط به تک برگی نمودن اسناد مالکیت بوده که اسناد مذکور بطور کامل از اداره ثبت اسناد تحویل گرفته شده است.

«غبهنوش»: شرکت بهنوش ایران از وقوع آتش سوزی در قسمت انبار ضایعات شرکت خبر داد.

«شسپا»: شرکت نفت سپاهان از واگذاری 16.7درصد سهام این شرکت به شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد.

«دتوزیع»: حق تقدم‌های استفاده نشده شرکت توزیع داروپخش به قیمت 63میلیارد تومان به فروش رسید و به هر حق تقدم، مبلغ 25,563ریال تعلق گرفت.

«وتجارت»: بانک تجارت اعلام کرد مزایده فروش سهام متعلق به خود در شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم به علت نبود متقاضی به نتیجه نرسید.

«خفولا»: شرکت خدمات فنی فولاد یزد از انعقاد قرارداد اجرای اسکلت بتنی به صورت دستمزدی با شرکت اندیشه بنا ماندگار کویر خبر داد.

«غاذر»: شرکت کشت و صنعت پیاذر اعلام کرد دو باب آپارتمان مسکونی را برای فروش به مزایده گذاشت.

پرداخت سود

«دجابر»: بنابر اعلام شرکت داروسازی جابر ابن حیان، این شرکت در سال مالی منتهی به 99.12.30، به ازای هر سهم 707ریال سود کسب کرده است و 500ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«خوساز »: شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو، در سال مالی منتهی به 99.12.30، برای هر سهم 181ریال سود محقق کرده ‌است که 21ریال از آن را، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«خمحرکه»: شرکت صنعتی نیرو محرکه، اعلام کرد 31ریال از 307ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به 99.12.30، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«واحصا»: بنابر اعلام شرکت احیاء صنایع خراسان، این شرکت در سال مالی منتهی به 99.12.30 به ازای هر سهم 1,001ریال سود کسب کرده است و 300ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«رکیش»: شرکت کارت اعتباری ایران کیش، در سال مالی منتهی به 99.12.30، برای هر سهم 471ریال سود محقق کرده‌است که 270ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«خعمرا»: شرکت توسعه و عمران شهرستان نايین، اعلام کرد 100ریال از 471ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به 99.12.30، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«زنگان»: بنابر اعلام شرکت توسعه صنعت روی زنگان، این شرکت در سال مالی منتهی به 99.06.31، به ازای هر سهم 872ریال سود کسب کرده است و 400ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«دتوزیع»: شرکت توزیع داروپخش اعلام کرد سهامداران حقیقی این شرکت می‌توانند در آذر ماه 1400، سود سهام سال مالی منتهی به 99.12.30 را دریافت کنند. سود سهامداران سجامی از طریق شماره حساب های اعلام شده واریز خواهد شد و سهامداران غیر سجامی برای دریافت سود باید به شعب بانک صادرات مراجعه کنند.

«شرانل»:بنابر اعلام شرکت نفت ایرانول، سود سهامداران حقیقی این شرکت حداکثر سه ماه پس از تاریخ مجمع توزیع خواهد شد.

«بپیوند»: سود سهامداران حقیقی شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس، از تاریخ 1400.08.10 الی 1400.11.05، بسته به تعداد سهام آن‌ها، به صورت نقدی و از طریق شعب بانک سینا پرداخت خواهد شد

صورت‌های مالی

«افق»: طبق صورت‌ مالی یک ساله منتهی به 1399.12.30، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، در این مدت هزار و 610میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم 5,354ریال رقم خورد. 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد