رشد 80 درصدی کالا‌های تعیین تکلیف شده

رشد 80 درصدی کالا‌های تعیین تکلیف شده

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: تاکنون 60 درصد کالا‌های در اختیار سازمان استرداد، 23 درصد فروخته و 3 درصد هم منهدم شده است. در این مدت کالا‌های تعیین تکلیف شده در مزایده‌ها 80 درصد رشد داشت.

بورس نیوز: سعید غلامی باغی، معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه تعیین تکلیف کالا‌ها در 4 دسته انجام می‌شود، اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال بیش از 949 میلیارد ریال کالا منهدم شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 37 درصد افزایش و 17 هزار و 587 میلیارد ریال کالا استرداد شده که بیش از یک و 7 دهم برابر افزایش داشته است.

وی گفت: در همین مدت 4 هزار و یکصد و 77 میلیارد ریال کالای گمرکی اعاده شد که رشد 26 درصدی و 6 هزار و 891 میلیارد ریال کالا به فروش رفته که حدود یک و 26 صدم برابر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی افزود: تاکنون 60 درصد کالا‌های در اختیار سازمان استرداد، 23 درصد فروخته و 3 درصد هم منهدم شده است.

آقای غلامی باغی گفت: در این مدت کالا‌های تعیین تکلیف شده در مزایده‌ها 80 درصد رشد داشت.

معاون سازمان اموال تملیکی افزود: در 3 ماه ابتدای امسال بیش از 100 میلیارد ریال کالا در حراج‌های حضوری به فروش رفته و بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال کالا هم از طریق مزایده تعیین تکلیف شده است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد