آینده بازارها در دولت جدید / منتظر ریزش بازارها باشیم یا جهش آنها؟

آینده بازارها در دولت جدید / منتظر ریزش بازارها باشیم یا جهش آنها؟

آینده بازارها در دولت جدید چه می‌شود؟ این سوالی است که بسیاری می‌گویند بستگی به عملکرد اقتصادی دولت جدید دارد و برخی دیگر می‌گویند وابسته به عملکرد سیاست خارجی دولت ريیسی و نتیجه مذاکرات ایران با غرب است. اما نگاه کارشناسان به این موضوع چیست؟

تجارت‌نیوز امروز 15 مرداد ماه در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی با دو کارشناس اقتصادی و بازار مالی به این سوال جواب می‌دهد که آینده بازارها در فصل جدید چیست و قیمت دلار، طلا بورس و مسکن در دولت سیزدهم چه می‌شود؟

در این گفتگوی اینستاگرامی که جمعه، 15 مرداد ماه و ساعت 22 برگزار می‌شود علی سعدوندی، کارشناس اقتصادی و مهدی سوری، کارشناس بازارهای مالی به بررسی وضعیت اقتصاد و بازارهای ایران در دولت جدید می‌پردازند.

برای دیدن این گفتگوی زنده اینستاگرامی به صفحه اینستاگرام تجارت‌نیوز به آدرس instagram.com/tejaratnews مراجعه کنید.

پیش از این هم تجارت‌نیوز در یک گفتگوی اینستاگرامی با پشوتن مشهوری‌نژاد و حسین ارجلو به بررسی آینده بازارهای مالی در ایران پرداختند.

در این گفتگوی اینستاگرامی این دو کارشناس پیش‌بینی کردند که احتمالا شاخص کل بازار سرمایه تا پایان سال به مرز دو میلیون واحد می‌رسد. قیمت طلای جهانی مرز دو هزار دلار را رد می‌کند و در صورت به نتیجه نرسیده مذاکرات برجام، باید منتظر رشد قیمت دلار و رسیدن آن به مرز 30 هزار تومان هم بود.

برای مطالعه نظرات دیگر کارشناسان مالی در خصوص آینده اقتصاد ایران و پیش‌بینی بازارها، گزارش زیر را بخوانید.

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی شاخص دو میلیونی بورس تا پایان سال/ دلار و طلا چه می‌شوند؟

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد