پنج سیگنال مهم کدال برای بورس امروز 11 مرداد / کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دادند؟

پنج سیگنال مهم کدال برای بورس امروز 11 مرداد / کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دادند؟

بازار سرمایه روز گذشته با روندی صعودی به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس به کانال یک میلیون و 360 هزار واحد رسید و حالا امروز باید دید کدام گروه‌ها و با چه اخباری برر روند بازار تاثیر می‌گذارند.

به گزارش تجارت‌نیوز،بازار سرمایه روز گذشته با روندی صعودی به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس به کانال یک میلیون و 360 هزار واحد رسید و حالا امروز باید دید کدام گروه‌ها و با چه اخباری برر روند بازار تاثیر می‌گذارند.

_ به پیشنهاد هیات مدیره مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنایع ریخته‌گری ایران(خریخت) افزایش سرمایه 40 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی داده شد. مبلغ این افزایش سرمایه 625 میلیون ریال است.

_ در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک پاسارگاد در نوبت دوم با حضور 8٫5 درصد سهامداران روز گذشته برگزار شد. و در انتها به ازای هر سهم 151 ریال سود تقسیم شد.

_ شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر(زملارد) در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت به پیشنهاد هیات مدیره افزایش سرمایه 167 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی داده شد. مبلغ افزایش سرمایه این شرکت 50 میلیارد تومان است.

_ شرکت شیشه‌سازی مینا(کمینا) افزایش سرمایه 256 درصدی خود را به مبلغ 91٫5 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شد و آورده نقدی داد.

_ شرکت پست بانک ایران(وپست) پیشنهاد افزایش سرمایه 447 درصدی خود را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی به مبلغ 1446 میلیارد تومان داده است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد