سهامداران حکشتی بخوانند / 2 درصد افت در بخش سرمایه‌گذاری

سهامداران حکشتی بخوانند / 2 درصد افت در بخش سرمایه‌گذاری

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران(حکشتی) در پایان مرداد ماه 1910 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است. نسبت به تیر ماه وضعیت این شرکت چقدر تغییر کرده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی با نماد حکشتی در آخرین گزارش ماهیانه خود که برای مرداد ماه امسال منتشر کرده است تنها در بخش(شرکت‌های پذیرفته شده در بورس) حمل و نقل دریایی 1910 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده و در دیگر بخش‌های مربوطه سرمایه‌گذاری را انجام نداده است.

همچنین حکشتی مجموعا حدود 666 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است که این رقم در تیر ماه سال جاری 679 میلیارد تومان بوده و افت حدودا دو درصدی را به ثبت رسانده است.

وضعیت صورت مالی سه ماهه ابتدایی سال جاری حکشتی

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران(حکشتی) در دوره 12 ماهه منتهی به 31 خرداد 1400 ضمن ثبت افزایش سرمایه 32 درصدی و با لحاظ سرمایه جدید به ازای هر سهم 724 ریال سود محقق کرده است.

این شرکت با سرمایه ثبت شده 2156 میلیارد تومان طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 31 خرداد امسال مبلغ 1561 میلیارد تومان سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 169 درصد رشد داشته است.

حکشتی سال 1387 وارد بازار سهام شد. این سهم اولین بار با قیمت 250 تومان کشف قیمت شد و در حال حاضر در قیمت 1537 تومان معامله می‌شود. این نماد در طول دوازده سال حضور در بازار سهام رشد آنچنانی در قیمت نداشته و تنها 514 درصد رشد داشته است.

 

مطالعه بیشتر: سهامداران بانک صادرات بخوانند / چرا تراز «وبصادر» منفی شد؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد