فروش فوق‌العاده محصولات سایپا + قیمت و جزيیات

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا + قیمت و جزيیات

ثبت‌نام فروش چهار محصول سایپا، از امروز دوشنبه 29 شهریور، ساعت 15 آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، ثبت‌نام برای فروش چهار محصول سایپا، شامل کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک‌ R با گیربکس معمولی، ساینا S و کوییک S از امروز به مدت دو روز آغاز می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 15 دوشنبه 29 شهریور در این مرحله از فروش چهار محصول سایپا ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام به صورت قرعه کشی، موعد تحویل خودرو‌ها 90 روزه و قیمت خودرو قطعی است. همچنین محدودیت ثبت نام 48 ماهه دارد (باشگاه خبرنگاران جوان).

مطالعه بیشتر: واردات خودرو به کشور منتفی شد؟ / مشکل مجمع با واردات خودرو چیست؟
تفاوت قیمت‌ها در طرح فروش چهار محصول سایپا و بازار

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از خودروهایی که در طرح فروش چهار محصول سایپا عرضه می‌شود، کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی) با قیمت 141 میلیون و 62 هزار تومان است. این محصول در بازار حدود 170 میلیون تومان قیمت دارد.

یکی دیگر از محصولات موجود در این طرح، کوییک‌ R با گیربکس معمولی است. این محصول در طرح فروش چهار محصول سایپا به قیمت 149 میلیون و 416 هزار تومان عرضه می‌شود اما در بازار حدود 176 میلیون تومان قیمت دارد.

در طرح فروش چهار محصول سایپا همچنین ساینا S نیز به قیمت 142 میلیون و 537 هزار تومان عرضه می‌شود اما قیمت آن در بازار 175 میلیون تومان است.

آخرین محصولی که در فهرست این طرح قرار دارد کوییک S با قیمت 154 میلیون و 995 هزار تومان است. این محصول در بازار با حدود قیمتی 178 میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

مطالعه دو گزارش قیمت تارا در بازار چقدر است؟ و آغاز پیش‌فروش تارا پیشنهاد می‌شود.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد