بررسی روند سهام عدالت در هفته گذشته / افت 3 درصدی سبد 532 هزار تومانی

بررسی روند سهام عدالت در هفته گذشته / افت 3 درصدی سبد 532 هزار تومانی

سبد 532 هزار تومانی هفته گذشته نسبت به هفته سوم شهریور ماه حدودا 3 درصد افت و 351 هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، هفته گذشته سهام عدالت روند کاهشی را در پیش گرفت در ابتدای هفته گذشته به رقم 12 میلیون و 428 هزار تومان رسید و در آخرین روز معاملاتی هم در رقم 12 میلیون و 36 هزار تومان به کار خود پایان داد.

سهام عدالت روزهای گذشته تحت تاثیر تحرکات اصلاحی و منفی بورس بود و برخی از روزها ارزش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 11 میلیون تومان هم رسید. اما هفته گذشته سبد 532 هزار تومانی نسبت به هفته سوم شهریور ماه حدودا 3 درصد افت و 351 هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرد.

اخبار مهم سهام عدالت هفته گذشته

مدتی است که اخبار آزادسازی سهام عدالت شنیده می‌شود. اگر از تمام سیگنال‌های سیاسی و اقتصادی منفی بر روی بازار سهام بگذریم روش آزادی سازی سهام عدالت در حال حاضر با توجه به وضعیت شکننده سهامداران خرد می‌تواند فشار فروش مضاعفی را به کلیت بازار وارد کند.

در روزهای گذشته هم گمانه‌هایی زده شده بود که قرار است آزادسازی سهام عدالت انجام شود اما با توجه به نظر کارشناسان بازار سرمایه در حال حاضر با احتیاط بیشتری باید درباره سهام عدالت نظر داد.

هفته گذشته گمانه‌هایی هم از سمت مجلسی‌ها زده شد تا به شرط تامین منابع مالی تا پایان امسال به کسانی که فاقد سهام عدالت هستند، این سهام تعلق بگیرد. البته تا زمانی که تکلیف پرداخت سودهای سهام عدالت و آزادسازی آن مشخص نشود اضافه کردن جمعیت بیشتر در سهام عدالت به نظر کار منطقی نمی‌رسد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد