بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(26مهر) / خروج 110میلیارد تومان پول حقیقی از پالایشی‌ ها

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(26مهر) / خروج 110میلیارد تومان پول حقیقی از پالایشی‌ ها

افراد حقیقی امروز 710میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام سرمایه‌گذاری...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود 710میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد پنج هزار میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 31درصد یعنی هزار و 570میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 14درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «سرمایه گذاری‌ها» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «هتل و رستوران» و «تجارت عمده فروشی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «آریان»، «شبندر» و «شپنا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «کروی»، «شاراک» و «شفن» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان معادل 83میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی توسعه‌ معادن‌ روی ایران‌ با برتری 31میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 29نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 149نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 210میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 850میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد