معرفی بازار سرمایه ایران به سرمایه گذاران خارجی

معرفی بازار سرمایه ایران به سرمایه گذاران خارجی

نشست آنلاین بازار سرمایه ایران به میزبانی بورس تهران و با مشارکت فدراسیون بورس های اروپا آسیایی برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در چهارمین دور از مجموعه برنامه های "ملاقات بازار" (Meet the market) که به ابتکار فدراسیون بورس های اروپا – آسیایی (فیاس)  و به میزبانی مجازی بورس تهران برگزار شد،  ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و مشارکت در بازار سرمایه ایران به مخاطبان بین المللی ارايه شد.

برپایی این برنامه با استفاده از امتیاز عضویت بورس تهران در فدراسیون و به منظور حفظ و بسط شبکه های ارتباطی با مخاطبان و سرمایه گذاران خارجی در زمان محدودیت های مسافرتی ناشی از شیوع "ویروس کووید 19" و توسعه فرصت های کسب و کار درخواست شده بود.

پنج شنبه مورخ 24 تیر ماه 1400 مدیران عامل، معاونان و کارشناسان بورس تهران، فرابورس ایران و سپرده گذاری مرکزی با همراهی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در این رویداد برخط به معرفی ارکان و فرصت های سرمایه گذاری در ابزارهای مختلف و بازارهای گوناگون ایرانی پرداختند.

علی صحرایی، مدیرعامل بورس تهران در سخنان آغازین با اشاره به ظرفیت های عظیم اقتصادی در ایران و دسترسی بخش های مختلف به منابع سرشار کشور، به بازاری بزرگ و بنگاه هایی جذاب برای سرمایه گذاری اشاره کرد که بورس تهران آنها را نمایندگی می کند و همواره با ایجاد فضایی شفاف، سالم و نقدشونده برای تامین مالی اقتصاد ملی و حراست از منافع همه ذینفعان می کوشد. مهران محمدی، مدیر تعالی سازمانی و خانم الهه صفوی، کارشناس امور بین الملل بورس تهران هم از دیگر سخنرانان این رویداد بودند.

در این وبینار که حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید، بیش از یکصد نفر شرکت داشتند و در پایان ارايه مطالب توسط تمامی ارکان، جلسه ای برای پاسخ گویی به پرسش های مخاطبان برگزار شد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد