روز مثبت گروه پتروشیمی / شاخص مثبت می‌ماند؟

روز مثبت گروه پتروشیمی / شاخص مثبت می‌ماند؟

امروز شاخص با رشد 36 هزار واحدی (2٫5 درصد) رو به رو شد و در پایان بازار در محدوده یک میلیون و 473 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز شاخص با رشد 36 هزار واحدی (2٫5 درصد) رو به رو شد و در پایان بازار شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و 473 هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن هم با 4031 واحد رشد و حدودا یک درصد مثبت در محدوده 424 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز به هفت هزار و 271 میلیارد تومان رسید و نسبت به هفته گذشته رشد خوبی را ثبت گرده است.

به عقیده کارشناسان بازار سرمایه روند بازار هفته جاری مثبت است و سرمایه در گروه‌های مختلف به صورت چرخشی در گردش خواهد بود. همچنین با مشخص شدن نرخ خوراک پالایشی‌ها به نظر می‌رسد این هفته پالایشی‌ها پیشتاز و لیدر بازار باشند.

امروز پربیننده‌ترین نمادهای بازار کیمیاتک، فسبزوار و شبندر بودند. همچنین بیشترین حجم معامله هم برای خودرو، شبندر و کمند ثبت شد.

برترین صنایع بروسی امروز، شیمیایی‌ها، فرآورده‌های نفتی و فلزات اساسی بودند. بیشترین خالص خرید حقیقی امروز در نمادهای کچاد، شپدیس و پارسان بود و بیشترین خالص خرید حقوقی‌ها در نمادهای فجهان، فسبزوار و میدکو بوده است.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از هفت هزار و 455 میلیارد تومان رسید. همچنین حدود 150 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی و رشد بیش از سه درصد 168 نماد و افت بیش از سه درصد 113 نماد در بازار اتفاق افتاد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد