سنگین ترین صف های خرید و فروش / ثبت تقاضای فروش 250میلیارد تومانی در چهارمین روز هفته

سنگین ترین صف های خرید و فروش / ثبت تقاضای فروش 250میلیارد تومانی در چهارمین روز هفته

خالص سفارشات خرید سهام به بیش از 530میلیارد تومان می‌رسد. «سرمایه‌گذاری‌ها» پر اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 780میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 250میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 530میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «مدیریت»، «مادیرا» و «فمراد» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری حدود 215میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «ثقروی»، «وهامون» و «لپارس» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 600میلیارد تومان (77درصد کل) و 10صف فروش برتر 200میلیارد تومان (79درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 15نماد و حجم صف‌های فروش در 6نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (مدیریت) به 15درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای 205میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 120میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با فشار فروش 45میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 61درصد از هزار و 30میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و 300میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 45درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و 335میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد