رشد 48 درصدی درآمدهای سالانه "دلقما"

رشد 48 درصدی درآمدهای سالانه "دلقما"

یشترین میزان فروش شرکت دارويی و بهداشتی لقمان در اسفندماه سال جاری در اختصاص بخش «انواع قرص» با 61.064 هزار عدد بود و رتبه بعدی نیز در اختیار بخش «انواع کپسول» بوده است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت دارويی و بهداشتی لقمان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با 223 میلیارد ریال ارايه کرده، از ابتدای سال مالی تا انتهای سال نیز درآمد‌های ثبت‌شده را بالغ‌بر 1.767 میلیارد ریال گزارش کرده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "دلقما" طی دوره

بر اساس این گزارش، دارويی و بهداشتی لقمان در اسفندماه سال جاری با 88 درصد افزایش درآمد نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز 166 درصد رشد را تجربه کرده، همچنین درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون با افزایش 48 درصدی مواجه بوده است.

میزان فروش محصولات «دارويی و بهداشتی لقمان»

بر پایه این گزارش، شرکت "دلقما" در گزارش ماهانه خود میزان فروش محصولات فروش رفته را برابر با 79.628 هزار عدد اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته رشد 246 درصدی را در کارنامه خود به ثبت رسانده، همچنین این شرکت بهداشتی از ابتدای سال مالی 99 تاکنون میزان فروش محصولات را بالغ‌بر 604.278 هزار عدد بیان کرده که با افزایش نزدیک به 5 درصدی مواجه بوده است.

بیشترین میزان فروش شرکت دارويی و بهداشتی لقمان در اسفندماه سال جاری در اختصاص بخش «انواع قرص» با 61.064 هزار عدد بود و رتبه بعدی نیز در اختیار بخش «انواع کپسول» بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

«دلقما» اسیر بانکی‌ها شده است

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد