آخرین خبر از سهمیه‌های سوخت معوقه / کرونا سهمیه بنزین نوروزی را لغو کرد

آخرین خبر از سهمیه‌های سوخت معوقه / کرونا سهمیه بنزین نوروزی را لغو کرد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید: «تا این لحظه، هیچ تصمیم یا مصوبه‌ای، درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروزی مازاد بر سهمیه ماهانه نداشته‌ایم که اجرا شود یا نه.»

به گزارش تجارت‌نیوز، سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، سهمیه‌ای برای نوروز در نظر گرفته نشد. در مقابل سخنگوی دولت در همان زمان اعلام کرد که سهمیه نوروزی با اتمام همه‌گیری کرونا، به کارت‌های سوخت واریز می‌‌‌شود.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید: «تا این لحظه، هیچ تصمیم یا مصوبه‌ای، درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروزی مازاد بر سهمیه ماهانه نداشته‌ایم که اجرا شود یا نه.»

سخنگوی شرکت ملی نفت پخش فرآورده‌های نفت درباره لغو این سهمیه می‌گوید: «اصلا امسال و سال گذشته، هیچ صحبت رسمی و ابلاغیه رسمی درباره سهمیه نوروزی خودروها نداشتیم که قرار باشد لغو شود.»

کاهی، گلایه رانندگان برخی تاکسی‌های اینترنتی و وانت از پرداخت نشدن سهمیه بنزین‌ ماه‌ قبل را نیز این گونه پاسخ می‌‎دهد: «رانندگان، باید این موضوع را از طریق صنف خود پیگیری کنند. صنف‌ها، اطلاعات را برای ما ارسال می‌کنند. هر صنف زیر نظر وزارت‌خانه‌ای کار می‌کند که آن وزارت‌خانه اطلاعات صنف را به ما ابلاغ می‌کند و ما اقدام به شارژ کارت سوخت آنان می‌کنیم.»

برای اطلاع از زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت1400 گزارش «سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود» را از سایت تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد