مخالفت دولت با اختصاص سهام عدالت به جاماندگان

مخالفت دولت با اختصاص سهام عدالت به جاماندگان

ريیس سازمان خصوصی سازی گفت: معاون حقوقی ریاست جمهوری، وزارت صمت و وزارت نفت با اختصاص سهام مس، فولاد و فارس برای جاماندگان مخالفت کردند.

حسین قربان زاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین خبر از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان سه دهک کم درآمدی جامعه، گفت: بعد از مخالفت معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت نفت و وزارت صمت برای اختصاص سهام دولت در سه شرکت پتروشیمی خلیج فارس، ملی مس وفولاد مبارکه، خبر جدیدی نیست.

وی گفت: غیر از این سه شرکت دولت سهام قابل توجه دیگری ندارد که به این منظور بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، گرچه در قانون بودجه 1401 دولت مکلف به شناسایی جاماندگان سه دهک کم درآمد جامعه شد و در این زمینه جامعه آماری 3.5 میلیون نفری هم از سوی سازمان خصوصی سازی در خرداد سال قبل شناسایی و اعلام شد، در نهایت در اواخر اسفند گذشته اعلا شد که معاون حقوقی ريیس جمهور با دادن سهام عدالت به این افراد مخالفت کرد.

اخیرا هم برخی رسانه ها به اشتباه مصوبه دولت در 23 بهمن سال قبل را با امضای معاون اول به عنوان تصمیم دولت برای دادن سهام عدالت اعلام کردند، اما قربان زاده گفت: آخرین تصمیم همان مخالفت معاون حقوقی ریاست جمهوری است، در مورد اختصاص سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری هم باید ببینیم در قالب قانون بودجه 1402 چه تکلیفی آمده است.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد