سهامداران خساپا بخوانند (7اردیبهشت) / سهام سایپا تصمیمی برای صعود ندارد؟

سهامداران خساپا بخوانند (7اردیبهشت) / سهام سایپا تصمیمی برای صعود ندارد؟

در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سایپا با افت 1.5درصدی مواجه شد و مانند روزهای گذشته سرخ‌پوش شد. همچنین خساپا شاهد ورود سه میلیارد تومانی حقیقی‌ها در معاملات...

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سایپا با افت 1.5درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«خساپا» معاملات خود را متعادل و در محدوده 195تومان آغاز کرد. اما در همان دقایق ابتدایی بازار به صف فروش نشست. این صف دقایقی بعد برچیده شد. این اتفاق یک بار دیگر هم تکرار شد. پس از آن معاملات متعادل ادامه یافت تا اینکه دوباره در دقایق پایانی بازار به صف فروش نشست. گفتنی است این نماد به جز دو روز ابتدایی سال 1400 تا کنون سرخ‌پوش بوده است. همچنین این نماد علی رغم افت قیمت شاهد ورود پول اندک حقیقی‌ها بود.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد 1,920ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود 2.5درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از یک میلیارد برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 1,940ریال آغاز خواهد کرد. گفتنی است حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته 380درصد افزوده شده است.

ارزش معاملات امروز «خساپا» به رقم 222میلیارد تومان رسید. همچنین 98درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و دو درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، یک میلیارد برگه سهم (97درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 40میلیون سهم (3درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد