احتکار 900 میلیون تومانی مواد اولیه در دو انبار!

احتکار 900 میلیون تومانی مواد اولیه در دو انبار!

به گفته یک مقام مسيول، از دو واحد انبار در استان تهران، بالغ بر 17 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد اولیه به ارزش بیش از 900 میلیون تومان، کشف شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران، از تشدید نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالا در تهران خبر داد و گفت که از دو واحد انبار در شهرستان بهارستان، بالغ بر 17 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد اولیه به ارزش تخلف بیش از 900 میلیون تومان کشف شده است.

سعید محمدی‌پور، از اجرای گشت مشترک بازرسی و نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالا در راستای تشدید نظارت‌ها در سطح استان خبر داد.

وی با بیان اینکه انبارها نقش بسزایی در چرخه تامین و توزیع کالا و مواد اولیه واحدهای تولیدی دارند، تصریح کرد: شهرستان‌ها به ویژه جنوب تهران با تعداد 73 هزار انبار به عنوان بزرگترین مراکز نگهداری کالا در کل کشور محسوب می‌شوند که فرایند رصد و کنترل این انبارها در اولویت کاری این معاونت است.

به گفته این مقام مسيول از دو واحد انبار در شهرستان بهارستان بالغ بر 17 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد اولیه به ارزش تخلف بیش از 900 میلیون تومان کشف و به مراکز قضایی ارسال شده است.

منبع: ایسنا

آخرین خبرها از بازارهای مختلف را در صفحه بازار تجارت‌نیوز بخوانید.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد