حمایت و تقویت بازار سرمایه در بودجه 1401 مطالبه نمایندگان است

حمایت و تقویت بازار سرمایه در بودجه 1401 مطالبه نمایندگان است

نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه پیگیر موضوعات مربوط به بازار سرمایه هستند و در مسیر تقویت بازار با محوریت بودجه سال آینده به طور جدی تلاش می‌شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر آنکه مجلس از بازار سرمایه نهایت حمایت را خواهد کرد به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: با توجه به اینکه بازار سرمایه را بخش خصوصی و فعال در پیشرفت اقتصادی کشور می‌دانیم، بنابراین، حمایت و تقویت از بازار سرمایه امری ضروری است بنابراین در بودجه 1401 مواردی که بتواند به این بازار و رشد و توسعه آن کمک کند مورد توجه شخص نمایندگان است.

رجب رحمانی با اشاره به موضوع کاهش 5 درصدی مالیات بر تولید عنوان کرد: با کاهش مالیات تولید، انگیزه و جذابیت برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید افزایش یافته و سرمایه‌های مردمی به سمت تولید روانه خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه موضوعات مربوط به بازار سرمایه را پیگیر بوده و در جهت تقویت بازار تلاش خواهیم کرد.

رحمانی اظهار کرد: نمایندگانن مجلس در صدد هستند اعتماد از دست رفته گذشته بازار سرمایه را احیا کنند و بدون شک با کسانی که قصد آسیب به بازار سرمایه دارند، برخورد می شود.

*خبرنگار: پروین خدادادی

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد