جزيیاتی از بازار امروز 16 مرداد / بانکی‌ها در صدر تقاضای بازار

جزيیاتی از بازار امروز 16 مرداد / بانکی‌ها در صدر تقاضای بازار

امروز در اولین روز معاملاتی هفته سوم مرداد ماه شاخص کل بورس با 1718 واحد مثبت و 0٫12 درصد رشد در محدوده یک میلیون و 407 هزار واحد قرار گرفت. امروز گروه بانکی پیش‌رو بازار سهام بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز در اولین روز معاملاتی هفته سوم مرداد ماه شاخص کل بورس با 1718 واحد مثبت و 0٫12 درصد رشد در محدوده یک میلیون و 407 هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن هم امروز با 993 واحد مثبت و 0٫25 درصد رشد در محدوده 404 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز به پنج هزار و 946 میلیارد تومان رسید.

امروز فارس، وبملت و های وب بیشترین خالص خرید حقیقی و شپنا، تاپیکو و میدکو بیشترین خالص خرید حقوقی‌ها را در روز جاری داشتند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس امروز به حدود شش هزار و 880 میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از 235 میلیارد تومان تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی وجود داشت.

در دقایق پایانی بازار امروز افزایش ارزش معاملات و تقاضا در گروه سرمایه‌گذاری اتفاق افتاد و نمادهای شاخص این گروه هم ومدیر، وتوصا و وسخوز بودند.

امروز محصولات شیمیایی، بانک‌ها و خودرو برترین صنایع بورسی بودند و همچنین بیشترین حجم معاملات را امروز نمادهای خساپا، وبملت، سجامح و خودرو داشتند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد