درآمد "آریان" از فلزی‌های بورسی و شیمیایی‌های غیربورسی

درآمد "آریان" از فلزی‌های بورسی و شیمیایی‌های غیربورسی

یشترین بهای تمام‌شده در بخش «خارج از بورس» را نیز «مواد و محصولات شیمیایی» به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال 1400 مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود را طی این دوره بالغ‌بر 55 هزار و 461 میلیارد ریال به ثبت رسیده که بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری این شرکت در حوزه پذیرفته‌شده در بورس با 35 هزار و 463 میلیارد ریال ارايه‌شده است.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "آریان" در مردادماه

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان در مردادماه با افزایش بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری 0.64 درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده، بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» به «فلزات اساسی» با 19 هزار و 509 میلیارد ریال تعلق داشته است.


بیشتر بخوانید: سهامداران "آریان" با هم دیدار کردند


بیشترین بهای تمام‌شده در بخش «خارج از بورس» را نیز «مواد و محصولات شیمیایی» با 6 هزار و 375 میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

درآمد حاصل‌شده از سود سهام محقق‌شده

شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان در مردادماه میزان درآمدی که از سود سهام محقق‌شده به ثبت رسانده برابر با 321.158 میلیون ریال بوده، همچنین مجموع درآمد نقدی هر سهم بالغ‌بر 3.706 ریال به ثبت رسیده است.

صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس

سرمایه گذاری پارس آریان در انتهای مردادماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده 35 هزار و 464 میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد 1.058 درصد به مبلغ 410 هزار و 778 میلیارد ریال رسیده است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد