شستا با ورود پول حقیقی همراه شد

شستا با ورود پول حقیقی همراه شد

در معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد یک درصدی، قیمت 12,970ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم 265میلیارد تومان نزدیک ...

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 13,000ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته یک و نیم درصد رشد کرد. همچنین با جابجایی 200میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,970ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا، حقوقی‌ها بیش از 6میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 14هزار واحد و حقوقی‌ها به 778هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 17هزار واحد و حقوقی‌ها 440هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم 265میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 96درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و چهار درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، 190میلیون برگه سهم (94درصد) را اشخاص حقیقی و 13میلیون برگه سهم (6درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت معاملات نوسانی، برای دومین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد