بازگشت ذوب آهن به مسیر صعودی درآمدزایی

بازگشت ذوب آهن به مسیر صعودی درآمدزایی

ذوب آهن توانست از عرضه 3 نوع کالا در بخش متنوع سبد تیرآهن خود را عرضه کند و درحدود 40 میلیارد و 284 میلیون تومان را بدست آورد.

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، ذوب‌آهن پس از یک هفته وقفه در روند صعودی خود، در هفته منتهی به 21 آبان‌ماه نیز توانست به مسیر صعودی درآمدزایی قرار بگیرد و نسبت به هفته گذشته 12 میلیارد تومان بیشتر درآمد را به ثبت برساند.

ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا درآمدی بیش از 412 میلیارد تومان را بدست آورد.

سبدی از انواع تیرآهن

ذوب آهن توانست از عرضه 3 نوع کالا در بخش متنوع سبد تیرآهن خود را عرضه کند و درحدود 40 میلیارد و 284 میلیون تومان را بدست آورد.

بنزن و درآمدزایی فوق‌العاده

ذوب‌آهن با عرضه 200 تنی بنزن گام به رینگ معاملات بازارسرمایه گذاشت و با سفارش‌هایی به سقف حجم عرضه‌ها، تمام ورودی خود در این هفته را به فروش رساند و 2 میلیارد تومان درآمد را ثبت کرد.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به 5 نوبت عرضه این شرکت به میزان 5 هزار و 796 تن عرضه اشاره کرد که این عدد، نیمی از حجم عرضه‌های هفته گذشته بود.

بر پایه این گزارش می‌توان دریافت که در برابر حجم عرضه‌ها، تقاضایی بیش از 14 هزار و 191 تن برای این کارخانه به ثبت رسید و در نهایت معامله‌ای 5 هزار و 704 تن را برای این هفته به ثبت رساند.

میزان ارزش نقدی سبد تیرآهن مخلوط در این هفته به 82 میلیارد و 622 میلیون تومان رسید.

سبد میلگرد مخلوط

حجم معامله سبد میلگرد مخلوط باآنکه برابر با میزان عرضه‌ها یعنی 15 هزار و 625 تن بود اما؛ میزان تقاضا‌ها بیش از 35 هزارتن برای این شرکت به ثبت رسید و درآمدی بالغ بر 226 میلیارد 820 میلیون تومان رسید.

سبد میلگرد کلاف

ذوب‌آهن در این بخش 2 هزار و 50 تن معامله را به ثبت رساند و درآمدزایی این شرکت به بیش از 32 میلیارد و 120 میلیون تومان رسید.

میلگرد A3

در پایان باید اشاره شود که ذوب‌آهن در این بخش 2 هزار تن عرضه را به بورس کالا آورد و تمام آن را به فروش رساند و درآمدزایی این شرکت در این بخش بالغ بر 29 میلیارد و 83 میلیون تومان شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد