قیمت‌های نجومی رهن و اجاره در این محله از تهران / نرخ اجاره بها به سلیقه مالکان + جدول

قیمت‌های نجومی رهن و اجاره در این محله از تهران / نرخ اجاره بها به سلیقه مالکان + جدول

مسکن اکو ایران نوشت: به گفته یک مشاور املاک در یوسف‌آباد، نظارت مناسب بر نرخ‌ اجاره‌های مسکن موجران وجود ندارد و مالکان بنا به سلیقه خود نرخ تعیین می‌کنند.

محله یوسف‌آباد در منطقه 6 و در مرکز تهران واقع شده و از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد، از شرق به خیابان ولی‌عصر و محله عباس‌آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف‌آباد متصل می‌شود.یک مشاور املاک در محله یوسف‌آباد با اشاره به فقدان نظارت مناسب بر نرخ‌ اجاره‌های مسکن موجران می‌گوید: قیمت ملک و اجاره‌بها را مالکان بر اساس سلیقه خود تعیین می‌کنند و نرخ مصوبی وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش چند برابری رهن و اجاره‌بها می‌گوید:« تعداد متقاضیان رهن و اجاره در محله یوسف آباد کاهش یافته است؛ مستاجران یا تمدید می‌کنند و یا به سراغ محله‌های ارزان‌تر می‌روند.» در محله یوسف‌آباد، برای رهن یک واحد آپارتمان 3 خوابه و دارای پارکینگ، انباری و آسانسور با متراژ 125 مترمربع، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رهن واحدی با متراژ 340 مترمربع و دارای امکانات مذکور، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن 15 میلیون تومان است. برای رهن یک واحد 98 مترمربعی، یک میلیارد تومان و برای اجاره ماهانه آن 10 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

46220

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد