حاشیه‌های بورس امروز 31 فروردین / بانکی‌ها در صدر جدول رشد بورس امروز

حاشیه‌های بورس امروز 31 فروردین / بانکی‌ها در صدر جدول رشد بورس امروز

در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس با روند نوسانی همراه بود و بعد از طی کردن روند نوسانی خود، در پایان معاملات با رشد دو هزار واحدی شاخص کل همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام روند نوسانی را تجربه کرد. بازار امروز در حالی شروع به کار کرد که شاخص کل در دقایق اول رنگ سبز به خود گرفت اما در زمان کوتاهی با با افزایش عرضه‌ها مسیر شاخص کل نزولی شد. اما در ادامه با افزایش فعالیت خریداران سهام، حجم عرضه در برخی از نمادها کاهش یافت و شاهد رشد دوباره شاخص کل بودیم. کم‌کم بعضی از نمادها از مدار منفی به سمت مثبت حرکت کردند و نمایی تقریبا متعادل به بازار بخشیدند. امروز نمادهای شستا، وبلمت و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد حدود دو هزار و 800 واحدی به کانال یک میلیون و یک میلیون و 219 هزار رسید.

گروه بانکی‌ها توانست 2.1 درصد رشد را تجربه کند. امروز نمادهای بانکی با رنج قیمت عجیبی همراه شدند و ببرخی از آن‌ها طی تنها چند دقیقه از صف فروش به صف خرید رسیدند. صنعت چند رشته‌ای‌ها با 1.2 درصد رشد، به کمک نماد شستا دومین صنعت صعودی بورس امروز بودند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود دو هزار و 725میلیارد تومان رسید.

نمادهای پارند، کمند و وتجارت بیش‌ترین حجم تقاضا در بازار امروز را ثبت کردند. در بین نمادهای تاثیرگذار در حرکت شاخص، نماد فارس در صدر نمادهای تاثیرگذار منفی در بازار بود. نمادهای «ذوب»، «بپیوند»، «شگویا»، «آریا»، «بگیلان» و «صبا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند. همچنین همچون روز گذشته، مثبت شدن دارا یکم و پالایش در معاملات امروز ادامه داشت.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویديوی تجارت‌نیوز ببینید:

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد