جو امنیتی در مجمع بانک دی/ چرا نماینده سازمان بورس در این مجمع حضور نداشت؟

جو امنیتی در مجمع بانک دی/ چرا نماینده سازمان بورس در این مجمع حضور نداشت؟

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک دی امروز برگزار شد اما عده‌ای از سهامداران با اعتراض به عملکرد مدیران این بانک در این مجمع حضور پیدا کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک دی امروز برگزار شد اما عده‌ای از سهامداران با اعتراض به عملکرد مدیران این بانک در این مجمع حضور پیدا کردند.

پریسا پویازاده(سرداری)، فعال بازار سرمایه و سهامدار بانک دی درخصوص مجمع بانک دی به تجارت‌نیوز گفت: آن چیزی که در مجمع امروز بانک دی رخ داد، یک فضای امنیتی با حضور عوامل نیروی انتظامی از ابتدای شروع مجمع بود.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که ردیف اول متعلق به کارمندان بانک بود و پس آن یک مانع قرار داده بودند و سهامداران حضور داشتند. در رای‌گیری شان سهامدارا خدشه دارد شد چراکه این رای‌گیری با تیم بانک دی هماهنگ شده بود.

این فعال بازار سرمایه تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل مجمع بانک دی عدم حضور نماینده سازمان بورس بود. در صورتی که در مجمع شتران نماینده سازمان بورس حضور داشتند و حتی برخورد نیز انجام شد.

پویازاده(سرداری) تشریح کرد: نسبت به سهامدارانی که داخل مجمع نشسته بودند هجمه وارد شد و فردی به صورت اراذل و اوباش وارد مجمع شد و نسبت به یکی از سهامداران عمده بانک دی فحاشی کردند و به جای اینکه مامورین امنیتی و ناظرانی که در مجمع حضور داشتند از سهامداران عذرخواهی و دفاع کنند، با فرد فحاش همراه شده بودند.

وی ادامه داد: نماد بانک دی 9 ماه بسته بود و به نوعی سهامداران این بانک 9 ماهه گروگان گرفته شده بود. در ادامه نیز درخصوص عدم شفاف‌سازی صورت‌های مالی توسط بانک مرکزی صحبت شد که به همین بهانه این نماد بسته شده بود.

این فعال بازار سرمایه با اشاره به عدم پاسخگویی بانک دی گفت: سوال سهامداران این بود چرا در زمان بازگشایی سهم، اطلاعات منفی به بازار مخابره شد و درخصوص اختلاس صحبت شد. مسيولین بانک خصوصا اقای قیطاسی هیچ توضیحی درخصوص عملکرد بانک نداند و به نوعی پاسخگوی سهامداران نبودند.

پویازاده(سرداری) در ادامه توضیح داد: هیات مدیره بر اساس وکالت‌نامه‌های نامعلوم‌العتبار و به نوعی غیرقانونی دارد. 800 هزار وکالت‌نامه را چگونه اظهار هویت کرد‌ه‌اند؟ به نوعی این جلسه رسمیت نداشت.

این فعال بازار سرمایه در نهایت گفت: دغدغه سهامداران تعیین روزنامه‌ برای آگهی‌های بانک بود. به طور کلی هیچ گونه توجهی به شان سهامدار نشد و با حضور سهامداران لامپ‌های مجمع خاموش شد و عذر همه سهامداران خواسته شد.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد