فارس من| مطالبه مردمی برای جلوگیری از تولید و عرضه پوشاک نامتعارف

فارس من| مطالبه مردمی برای جلوگیری از تولید و عرضه پوشاک نامتعارف

کاربران سامانه «فارس من» خواستاری جلوگیری مسيولان از تولید و عرضه پوشاک نامناسب و نامتعارف در جامعه شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «نظارت دقیق بر تولید کنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان البسه» عنوان کردند که مسيولان نظارت دقیق بر نحوه تولید پوشاک زنانه و مردانه داشته باشند تا البسه‌ای متناسب با شيونات اسلامی و اخلاقی تولید و عرضه شود.

آنها عنوان کردند که متاسفانه تولید و عرضه برخی پوشاک متناسب با فرهنگ مردم ایران نیست و استفاده از آن لباس های در محیط‌های عمومی درست نیست.

کاربران «فارس من» عنوان کرده اند که استفاده از شلوارهای کوتاه در جامعه مناسب نیست، همچنین آنها عنوان کردند که باید جلوی عرضه پوشاک منقش به عکس‌های غیراسلامی و حتی نمادهای شیطان پرستی را باید گرفت.

خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارس من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در ابعاد دیگر در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های متفاوت و مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد