جزيیاتی از مهم‌ترین اتفاقات بورس امروز 12 مرداد

جزيیاتی از مهم‌ترین اتفاقات بورس امروز 12 مرداد

در جریان معاملات امروز بازار سهام روند شاخص کل بورس مثبت بود. نماگر بورس در پایان بازار امروز با 17 هزار واحد مثبت و 1٫30 درصد رشد در محدوده یک میلیون و 375 هزار واحد قرار گرفت. اما امروز برخلاف روند مثبت بازار، شاخص کل هم‌وزن با 230 واحد منفی در کانال 400 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز در چهارمین روز معاملاتی هفته جاری روند بازار سهام با تعادل و رشد قابل توجهی همراه بود. امروز که مراسم تنفیذ ريیس جمهور جدید انجام شد واکنش بورس به سیگنال‌های ريیسی مثبت بود.

در جریان معاملات امروز بازار سهام روند شاخص کل بورس مثبت بود. نماگر بورس در پایان بازار امروز با 17 هزار واحد مثبت و 1٫30 درصد رشد در محدوده یک میلیون و 375 هزار واحد قرار گرفت. اما امروز برخلاف روند مثبت بازار،شاخص کل هم‌وزن با 230 واحد منفی در کانال 400 هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار 729 میلیارد تومان رسید حجم معاملات بورس هم به شش هزار میلیارد برگه سهم رسید. همچنین نمادهای فارس، میدکو و شستا بیشترین تاثیر مثبت را در روند بازار گذاشتند. بیشترین تراکنش هم برای سپید، پترول و شستا ثبت شد.

در بازار امروز گروه‌های شیمیایی، فلزات اساسی و خودرو شاخص‌ترین گروه‌های صنعتی بودند. بیشترین حجم معامله هم برای وسکرمان، خساپا و خودرو ثبت شد.

فرابورس، میدکو و شاراک بیشترین خالص خرید حقیقی و وتجارت، پارسان و فملی بیشترین خالص خرید حقوقی در روز جاری بوده است.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود شش هزار میلیارد تومان رسید و بیش از 115 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد