خبر مهم برای تاپیکو و شستا

خبر مهم برای تاپیکو و شستا

تعدیل مثبت ستاره خلیج فارس فردا افشا خواهد شد، برخی از گمانه زنی‌ها از افزایش سود سال 99 ستاره خلیج فارس تا 14 هزار میلیارد تومان خبر می‌دهند.
به گزارش نبض بورس،تعدیل مثبت ستاره خلیج فارس فردا افشا خواهد شد. در روز‌های اخیر شرکت‌های پالایشی به نوبت از تعدیل‌های مثبت قابل توجه خود در سال 99 پرده برداری کرده اند. ستاره خلیج فارس هم که 624 میلیون و 750 هزار سهم آن در اختیار تاپیکوست و در واقع این هلدینگ بااهمیت مالکیت 49 درصدی ستاره را در اختیار دارد با پتانسیل تعدیل مثبت خوبی همراه است.
برخی از گمانه زنی‌ها از افزایش سود سال 99 ستاره خلیج فارس تا 14 هزار میلیارد تومان خبر می‌دهند.
اسکندری مدیر مالی شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعلام کرد: شرکت ستاره خلیج فارس قطعا تعدیل مثبت خواهد داشت، اما با توجه به این که فردا یعنی دوشنبه 28 تیر ماه صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت بر روی سایت کدال قرار خواهد گرفت اکنون نمی‌توان درباره مقدار آن اطلاع رسانی کرد.
 او در پاسخ به این که گمانه زنی‌ها درباره افزایش سود از 11 هزار میلیارد تومان به 14 هزار میلیارد تومان چه مقدار به واقعیت نزدیک است، تصیح کرد: با توجه به این که تعدیل سود ستاره خلیج بر روی شرکت‌هایی که مالکیت ستاره را در اختیار دارند مانند تاپیکو اثرگذار است، اکنون نمی‌توان اظهارنظری در این باره داشت و باید صبر کنیم تا فردا که صورت‌های مالی حسابرسی شده واقعی ستاره از طریق تاپیکو در سایت کدال افشا شود. اما تا همین حد می‌توان گفت که قطعا تعدیل ستاره مثبت خواهد بود. /همفکران

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد