"شبندر" افت بیش از 5 درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم را دید

"شبندر" افت بیش از 5 درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم را دید

نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب افت 5.6 درصدی قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته منتهی به 16 اردیبهشت ماه شد.

خواندن 2 دقیقه

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه 40.000 تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه بندرعباس بودیم که با تقاضای 71.100 تنی مشتریان مواجه شد که در نهایت تمام 40.000 تن از مقدار عرضه شده وکیوم باتوم این پالایشگاه به فروش رسید که در مقایسه با هفته منتهی به 16 اردیبهشت ماه بدون تغییر در میزان فروش همراه بود.

همچنین، نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب افت 5.6 درصدی قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته منتهی به 16 اردیبهشت ماه شد.

همچنین، در هفته منتهی به 16 اردیبهشت ماه شاهد عرضه و فروش 22.000 تن از لوب کات سنگین تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که نرخ 93.682 هزار ریال به ازای هر تن به فروش که نسبت به آخرین نرخ معامله (هفته منتهی به 9 اردیبهشت ماه) با رشد 1.7 درصدی همراه بود.

جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه بندرعباس در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارايه شده است.


بورس‌نیوز، رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران "شبندر"، آمادگی درج پاسخ پالایشگاه بندرعباس را دارد.


  • بیشتر بخوانید:
ترمز رشد نرخ فروش وکیوم باتوم "شبندر" کشیده شد

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد