پیش‌بینی بورس 4 خرداد / سهم‌های خود را نفروشید

پیش‌بینی بورس 4 خرداد / سهم‌های خود را نفروشید

انتخابات در شرایط فعلی عامل مهمی است که بازار را در ابهام فرو برده است اما این نکته مهم است که حتی با مشخص شدن نتیجه انتخابات هم ما شاهد یک رشد هیجانی در بازار نخواهیم بود و تا متعادل شدن کامل بازار و دیدن روند صعودی فاصله زمانی سه ساله‌ای را داریم.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سرمایه در هفته جاری وضعیت نامتعادلی را داشت و شاخص کل و شاخص به زیر یک میلیون و 100 هزار واحد رسید.

مصطفی محبی مجد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: با وجود روند منفی بازار در این هفته به نظر می‌رسد در هفته آینده بازار روند متعادل‌تری را داشته باشد و صف‌های فروش کم‌تر شود. اما باید توجه داشته باشیم که تا زمان مشخص نشدن نتیجه انتخابات وضعیت بازار تغییری نمی‌کند و شاهد رشد شارپی نخواهیم بود.

وی در توصیه به سهامداران گفت: بهتر است در وضعیت فعلی بازار سهامداران رفتار هیجانی نباید داشته باشند و این مسيله را بدانند که که فروش دارایی‌ها و سهم‌هایشان در قیمت‌های فعلی کار اشتباهی است زیرا قیمت‌ها نوسانی است و تا مدتی دیگر این وضعیت تا حدودی متعادل می‌شود.

این کارشناس بازار درباره تاثیر انتخابات بر بازار گفت: انتخابات در شرایط فعلی عامل مهمی است که بازار را در ابهام فرو برده است اما این نکته مهم است که حتی با مشخص شدن نتیجه انتخابات هم ما شاهد یک رشد هیجانی در بازار نخواهیم بود و تا متعادل شدن کامل بازار و دیدن روند صعودی فاصله زمانی 3 ساله‌ای را داریم. اما با وجود این شرایط گروه‌هایی که فروش خوبی داشتند و سودآوری نسبتا مناسبی را کسب کردند مثل گروه‌های پالایشی، پتروشیمی و فلزات اساسی از روند خوبی برخوردار خواهند بود.

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد